2. Δίνουμε σε φωτοτυπία ένα γενικό σχεδιάγραμμα όπου γίνεται αναφορά στους τρόπους πειθούς, στα μέσα/τεχνικές/τεχνάσματα που επιστρατεύει η διαφήμιση, εγείροντας προβληματισμό και γύρω από τον τρόπο με τον οποίο μια διαφήμιση μπορεί να θεωρηθεί αθέμιτη(π.χ. ασκείται υποσυνείδητη πίεση, το ερέθισμα δεν γίνεται άμεσα αντιληπρό, καλλιεργείται αίσθημα φόβου και πανικού στο δέκτη, αναπαράγονται στερεότυπα, γίνεται εκμετάλλευση της παιδικής αφέλειας κ.α.)
3. Ολοκληρώνουμε τη συντομη αυτή αναφορά μας με την ανάθεση μιας ομαδικής δραστηριότητας, στα πλαίσια της οποίας οι μαθητές μας καλούνται να διερευνήσουν τα παραπάνω στοιχεία έχοντας ως σημείο αναφοράς εικόνες πραγματικών διαφημίσεων(έχω επιλέξει 5 χαρακτηριστικές από τις πλείστες που διακινούνται ελεύθερα στο διαδίκτυο), που συνδυάζουν λόγο και εικόνα(σε διαφορετική αναλογία η καθεμιά).
Για λίγες μόνο μέρες , κάνε τις αγορες σου σε μάρκες όπως Lacoste, Gant, Desigual, Pepe Jeans, Trussardi, Liu-Jo, Custo Barcelona, Polo Ralph Lauren, Killah, Miss Sixty,Tommy Hilfiger, Timberland, Polo Jeans, Lee, Benetton και... καλό καλοκαίρι, με τις πιο cool προσφορές!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου