Σε μια στιγμή αδυναμίας, όταν ο νους ταξιδεύει στου "απείρου τη νυχτιά", όταν οι κεραίες της ευαισθησίας είναι τεντωμένες και ο χείμαρρος των συναισθημάτων ξεχειλίζει, τότε αρκεί μία μικρή σπίθα δημιουργικής έμπνευσης, για να προκύψει κάτι το ευφάνταστο. Κάπως έτσι ξεκίνησε και η δημιουργία του συγεκριμένου ιστολογίου, με τη φιλοδοξία να αποτελέσει χώρο γόνιμης ανταλλαγής σκέψεων, διανοημάτων, εμπειριών. Στη βάση της προσπάθειας αυτής-που δεν διεκδικεί τα εύσημα του επαγγελματισμού-βρίσκεται η αγάπη για καθετί το ανθρώπινο, για κάθε μορφή πνευματικής δραστηριότητας που ανάγει τον άνθρωπο στη σφαίρα της αιωνιότητας και δεν τον αφήνει να χαθεί στη "σκόνη του χρόνου". Με όχημα, λοιπόν, την ευαισθησία, το όνειρο, τη φαντασία, ακόμη και την ψευδαίσθηση, ας ταξιδέψουμε σε έναν κόσμο που επιμένει να φέρει ακόμα τη σφραγίδα της γνησιότητας, του αλώβητου, του καθαρού, του άσπιλου και αμόλυντου από την πεζότητα και ρηχότητα της καθημερινότητάς μας!!!

Αντί καλωσορίσματος...

Τι νέοι που φτάσαμεν εδώ, στο έρμο νησί, στο χείλος
του κόσμου, δώθε απ' τ' όνειρο και κείθε απ' τη γη!

Κ. Καρυωτάκης, Ελεγεία και Σάτιρες

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ -ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Τον περασμένο Απρίλιο είχα τη χαρά και την τιμή να συμμετάσχω ως σύνεδρος στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την ένταξη και χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαιδευτική διαδικασία που διεξήχθη στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών. Στα πλαίσια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν αξιόλογες εισηγήσεις αναφορικά με την αξιοποίηση των διευρυμένων δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία σε επίπεδο διδασκαλίας. Προσωπικά συμμετείχα με την κατάθεση μιας διδακτικής προτασης που αφορά τη διδασκαλία των ομηρικών επών και συγκεκριμένα της ομηρικής Ιλιάδας(ραψωδία Ζ, Έκτορος και Ανδρομάχης ομιλία) με αξιοποίηση των διαδικτυακών δυνατοτήτων.
Ο ακριβής τίτλος της εισήγησής μου ήταν: Σχεδιασμός διδασκαλίας με αξιοποίηση του Διαδικτύου: ο Ομηρικός κόσμος(διερεύνηση βασικών αρχών, αξιών και αντιλήψεων) και συγκριτική αντιπαράθεση με το σύγχρονο κόσμο. Πρόκειται για διδακτικό σενάριο που δεν έχει εφαρμοστεί στην πράξη, αλλά συνιστά τη δική μου πρόταση για τη διδακτική αξιοποίηση του διαδικτυακού κόσμου, που εν πολλοίς προκαλεί σύγχυση ή ακόμη και ανασφάλεια στους εκπαιδευτικούς. Παραθέτω, λοιπόν, την εισήγησή μου, όπως έχει καταχωρηθεί στα πρακτικά του συνεδρίου, με την ελπίδα να δώσει στους συναδέλφους το έναυσμα για ανάλογες δημιουργικές πρωτοβουλίες στο μέλλον.
Για να δείτε τα πρακτικά του συνεδρίου πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...